De balies van Publiekszaken zijn in verband met het Coronavirus vanaf vrijdag 20 maart 2020 alleen open voor aanvragen die strikt noodzakelijk zijn en niet digitaal aangevraagd kunnen worden. U kunt alleen langskomen op afspraak. Vrije inloop is dus niet mogelijk.
Door de huidige lockdown zijn de openingstijden aangepast.
Aangepaste openingstijden
• Wij zijn op alle werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar.
• De balies zijn op alle werkdagen van 09.00 uur tot 12.30 uur open, hiermee is de woensdagmiddagopenstelling komen te vervallen.
• Op donderdagavond is er geen avondopenstelling.
U kunt voor de volgende producten een afspraak maken:
- aanvragen van een paspoort
- aanvragen van een identiteitskaart
- aanvragen van een rijbewijs
- eerste vestiging (inschrijving) of hervestiging in Nederland
- erkenning (ongeboren) kind
- geboorte aangifte
- melding voorgenomen huwelijk/partnerschap
- aanvragen van een attestatie de vita (bewijs van in leven zijn)
- aanvragen van een briefadres
- afhalen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs
- aangifte van overlijden
Wilt u uw afspraak wijzigen of annuleren?
Dat kan! U krijgt na het maken van een afspraak een bevestiging per e-mail. Hier vindt u een link waarmee u de afspraak kunt wijzigen of annuleren.