Afspraak maken

De balies van Publiekszaken zijn in verband met het Coronavirus vanaf vrijdag 20 maart 2020 alleen open voor aanvragen die strikt noodzakelijk zijn en niet digitaal aangevraagd kunnen worden. U kunt alleen langskomen op afspraak. Vrije inloop is dus niet mogelijk. 

Door de huidige lockdown zijn de openingstijden aangepast. 

Aangepaste openingstijden 

  • Wij zijn op alle werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar. 
  • De balies zijn op alle werkdagen van 09.00 uur tot 12.30 uur open, hiermee is de woensdagmiddagopenstelling komen te vervallen.
  • Op donderdagavond is er geen avondopenstelling.

U kunt voor de volgende producten een afspraak maken:

  • aanvragen van een paspoort
  • aanvragen van een identiteitskaart
  • aanvragen van een rijbewijs
  • eerste vestiging (inschrijving) of hervestiging in Nederland
  • erkenning (ongeboren) kind
  • geboorte aangifte
  • melding voorgenomen huwelijk/partnerschap
  • aanvragen van een attestatie de vita (bewijs van in leven zijn)
  • aanvragen van een briefadres
  • afhalen paspoort, identiteitskaart en rijbewijs 
  • aangifte van overlijden

Wilt u uw afspraak wijzigen of annuleren?

Dat kan! U krijgt na het maken van een afspraak een bevestiging per e-mail. Hier vindt u een link waarmee u de afspraak kunt wijzigen of annuleren.